tirsdag 14. april 2009

Resultater av garnslanking for mars

Garnbeholdning pr. 01.01.09 16.600 gram
Kjøpt i mars 4.550 gram
Kjøpt hittil i år 10.700 gram
Brukt i mars 2.977 gram
Brukt hittil i år 8.308 gram
Total garnbeholdning 18.992 gram

Så regnskapet viser at jeg har økt min beholdning med 2.392 gram. Trøsten er at jeg er nå ennå ikke lei av å strikke og jeg trenger heller ikke å gå på butikken for å finne meg et garnnøste..

Det var jo 20 % på garnet på Domus i slutten av mars og siden jeg begynte å bli fri for fritidsgarn til votter så var det jo nødvendig med innkjøp.

1 kommentar:

mayeliz sa...

Ja garnslanking er ikke lett .-)
Nå har jeg sittet å kikket gjennom hele bloggen din - og må di du lager mye flott..
De filtede ulltøflene du har laget på kurs, er skikkelig flotte. Ble helt missunnelig ;-) Jeg har ventet på et slikt kurs jeg også, sitter her med både ulla og sålene men tør ikke prøve meg på egenhånd... Håper det snart blir kurs her jeg bor også :-)
Dine ble iallfall nydelige.