torsdag 18. juni 2009

Til salgs

Jeg har nå fått laget opp noen ting som jeg har til salgs. Noe ble solgt på martnan som korpset hadde og resten håper jeg at jeg får solgt på jobben. Bruker nå å ta med endel av min overskuddsproduksjon dit og så håper jeg at det er noen der som trenger noe hjemmelaget til julegaver o.l.

Nissene lager jeg både i størrelse julebrusflaske, vinflaske og 1,5 liters flaske. Slik har man jo julegaveide i 3 år fremover sånn at man får en hel nissefamilie. Jeg har nå også tenk å prøve meg på å få laget en nissekone. Har sett bilde i en eller annen blogg, så jeg har en viss ide om hvordan hun skal se ut, så det er jo bare å sette seg ned med garn og pinner og mye tålmodighet.

Laget også 3 vinvesker som jeg har nålefiltet pynt på. Har solgt en av de.

Jeg måtte jo lage noen nye høns og haner selv om det ikke er påske nå. Vi bor jo på landet og mottoet for martna er "Gøy på landet", så da syntes jeg jo at det måtte noen husdyr til. Solgte nå 3 av disse.

Ingen kommentarer: