lørdag 5. februar 2011

Oppdatering av bloggen min

Begynner nå å bli ei stund siden sist jeg var inne og skrev noe her.  Det er ikke sånn at jeg er slutta med å kjøpe garn og strikke, begge deler gjør jeg mye av, det er mest det at jeg ikke har min egen data og må drive og låne ungenes data. Gubben har en bærbar PC og den er jeg ikke noe glad i. Og siden det stort sett er på 15 åringens datamaskin bildene blir lagt inn, så vil jeg helst bruke den.  Men der kan dere tro at det ikke er like lett å slippe til, det er jo der mesteparten av livet hans foregår. Idag har jeg lånt jentungens minibærbar, hun er borte på fortballturnering i Sandnessjøen. Men det blir lite bilder, 15 åringen er på LAN på skola og der er bildene mine og.
Men nå har mor bestemt seg for å kjøpe seg sin egen data. Trenger jo den til studiene også, tar jo et fag på universitetet i Tromsø i vår (så da får jeg vel til å oppdatere bloggen jevnligere).

Ingen kommentarer: