torsdag 14. juli 2011

Garnkjøp og forbruk i 2011

Ja, det blir nå litt innkjøp av garn.  Plutselig en dag så har det skjedd noe med sauene og det er blitt lite med ull i verden, da er det godt at jeg har et "lite" lager.  Og noe bruker jeg nå også:

Kjøp i februar:  2750 gram
Bruk i februar:  2685 gram



Kjøp i mars:    850 gram
Bruk i mars:  2025 gram


Kjøp i april:  2550 gram
Bruk i april:  2280 gram


Kjøp i mai:   1350 gram
Bruk i mai:   770 gram


Kjøp i juni:  1450 gram
Bruk i juni:  1110 gram


Ved utgangen av juni måned så var garnbeholdningen min på 13128 gram, dvs. en økning siden 01.01.11 på 2235 gram.


Jeg har nå for tiden veldig mange halvferdige prosjekt.  Har nå også startet på et ullteppe, som jeg tror skal få komme på hytta i Helgåvatnet. Dette teppet er det meningen skal ta litt tid, mine 10-15 andre prosjekter er det vel meningen skal bli ferdig i løpet av sommeren.


Har nå også 3 andre forskjellige ulltepper som jeg arbeider med i rykk og napp.  Noen er restegarnprosjekter, mens ett er ett pledd vi skal ha i stua i vinterfargene mine.  Skal se om jeg ikke får tatt noen oppdaterte bilder av teppene mine.

Ingen kommentarer: