fredag 15. mai 2009

Strikkedagbok

Jeg har jo en strikkedagbok inne på Norsk Strikkeforum, men tenkte at jeg kunne legge den her også, synes jo at det er litt morsomt å se at jeg blir ferdig med noe også, ikke bare starter på nye prosjekt.

PRODUKSJON I APRIL:

2 par tova herrevotter
3 stripeluer
2 par firkanttøfler
5 sjal i englemasker
9 nåleputer
6 calometrier
1 lookalike lue
3 smånisser til julebrusflasker
1 stornisse til 1 1/2 liters flasker
1 vinveske
1 lappeteknikkduk

MINE UFERDIGE HÅNDARBEIDSPROSJEKT:

2 lappeteknikkduker
1 babyjakke
2 par pulsvanter
1 par hvite flettesokker
1 par lange strømper
1 par votter som pjones
1 par russesokker til baby
1 emma skaut
1 par hexagon tøfler
2 par ullvotter til barn
1 par ullsokker
5 englemaskesjal
1 par selbuvotter barn
1 strikka sjal
1 heklekjole barn
8 nåleputer

LANGTIDSPROSJEKT:

1 heklejakke; ingen fremgang
1 stort heklepledd; ingen fremgang
1 heklepledd i oldemorsruter; ingen fremgang
1 heklepledd i finullgarn; ingen fremgang
1 åkle som jeg hekler; ingen fremgang
1 hekleduk; ingen fremgang
1 barnejakke i bomull; ingen fremgang
1 barnejakke i oldemorsruter; ingen fremgang

Ingen kommentarer: