tirsdag 11. februar 2014

Og ennå litt mer fra 2013....

Jeg selger nå endel av det jeg lager, synes det er morsomt å lage forskjellige ting og det er jo ikke alt som min familie trenger.  Da er det kjekt å kunne selge unna litt slik at man får litt igjen for strevet og garnet. Det gjør jo at man kan kjøpe inn ennå litt mere garn.

De siste årene har jeg vært med på et lite julemarked på min samboers heimplass, litt salgsboder kombinert med middagssalg på ungdomshuset i bygda.

Det var nå min datter som satt i "butikken", jeg var med i komite og ryddet og vasket kopper etter middagssalg. Men hun var nå flink, jeg fikk solgt mye, selv om hun nok syntes det var vanskelig når folk spurte om ulike garntyper, størrelser o.l.

Og til slutt ennå noen flere bilder fra høstens produksjon











Ingen kommentarer: