lørdag 31. januar 2009

Tur til Bodø

Ja, på tirsdag morgen reiser jeg til Bodø for å bli vurdert av ØNH-lege for om jeg skal fjerne mandlene mine. Har nå stått på venteliste i snart ett år, men tilslutt fikk jeg nå time. Har bestilt plass på nattoget nordover slik at det blir 2-3 timer med shopping før jeg må møte på sykehuset. Det er flere stoffbutikker og garnbutikker i Bodø som må avlegges et besøk. Hvis det blir operasjon så vil det skje på onsdags morgen og jeg får vel reise hjem på torsdag. Regner ikke med at halsen og formen er så veldig god etterpå, så jeg må vel få unne shoppingen på tirsdagen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Bodø tur e alltid bra! sjøl om operasjon og bedøvelse og sånn ikke e fullt så arti da, men det bi jo forhåpentligvis mye liker etterpå;-) om du finn ut at du ska på scrappe shopping hos Linda så e det bus nr 23 du ska ta, tel alstad. Bare sånn i tilfelle du fikk tid:-)