fredag 8. mai 2009

Garnslanking - resultat for april

Ja, så har jeg gjort opp status for april måned. Og for å si det med en gang, lageret er ikke blitt lettere. Men økningen har vært, i min garnverden, liten og jeg er fornøyd med april måned sett isolert. I april brukte jeg 1695 gram mer enn det jeg kjøpte denne måneden.

For året samlet helt til nå så har lageret økt med 697 gram.

Garnbeholdning pr. 01.01.09 16.600 gram
Kjøpt i april 550 gram
Kjøpt hittil i år 11.250 gram
Brukt i april 2.245gram
Brukt hittil i år 10.553 gram

Total garnbeholdning 17.297 gram



Og hva nytter det med slanking når jeg som ikke liker å handle på nett, får muligheten til å kjøpe flott garn via garnparty og når Drops har 40 % salg i hele mai måned. Det blir nok ikke pene tall for mai ...................

Kjenner nå at strikkelysten begynner å ta litt sommerferie, så det spørs med produksjonen min fremover. Men noe blir det jo, jeg er jo flink til å nytte sånne småstunder, så litt nytt blir det vel i bloggen min etterhvert.

Ingen kommentarer: