søndag 24. januar 2010

ÅRSKAVALKADEN 2009

Ja, har nå sett over notatene mine over hva jeg laget i 2009 og kommet frem til følgende antall:

42 par tova damevotter
15 par tova herrevotter
10 par tova barnevotter
2 par strikkavotter barn
3 par pulsvarmere

19 par ullsokker
3 par ankelsokker
2 par firkanttøfler dame
3 par firkanttøfler herre
2 par tova dametøfler
2 par tova herretøfler
2 par maritatøfler
1 par leggings
2 babytøfler

2 lookalike luer
8 strikkaluer
11 englemaskesjal
2 sjal
4 skjerf
12 caleometry
2 emmaskaut
5 halser
2 pannebånd

14 brusflaskenisser
16 vinflaskenisser
4 stornisser
8 vinvesker
2 vesker
11 kopptuer
16 nåleputer
38 tova høner
30 flathøner
2 sitteunderlag
9 isskrapevotter
1 hjerte

Ja, bilder av det meste finner dere nå her i bloggen i løpet av det året som er gått. Synes det er litt morsomt å skrive opp det som jeg lager, ikke bare for å "skryte" av det, men også for å ha for meg selv å se på ettersom årene går. Dette har jeg aldri gjort tidligere, så det skal bli morsomt å se hvordan 2010 utarter seg, strikker jeg mer eller mindre? Var 2009 et spesielt år, eller er det så mye jeg strikker hvert år.  Det har ikke blitt noen store strikkeplagg i 2009, har jo opptil flere langtidsprosjekt, håpet er vel at jeg skal få litt fremgang på disse i 2010.

Ingen kommentarer: