fredag 5. mars 2010

Oversikt over garnkjøp og garnforbruk i januar 2010

Jeg vil nå fortsette med min oversikt over hvor mye garn jeg kjøper og hvor mye garn jeg bruker også i 2010, men føler vel at det blir litt feil å fortsette og kalle det garnslanking når det så sjelden minker noe i lageret mitt.

Så derfor blir det vel mere en oversikt for meg over hvor mye garn jeg kjøper og bruker i løpet av et år.  Målet er nå likevel at jeg skal ha et mindre garnlager ved utgangen av 2010, enn nå ved inngangen. 

Her er ihvertfall resutatet fra januar:


Garnbeholdning 01.01.10 16185 gram
Kjøpt i januar
3050
Kjøpt hittil i år
3050 gram
Brukt i januar
2265
Brukt hittil i år
2265 gram




Garnbeholdning 
16970 gram




Lageret har økt med 
785 gram





Til mitt forsvar så må det nevnes at det ble jo salg på Fritidsgarn rett før januar måned var over, så dere vil få se bedre tall for februar måned.

Ingen kommentarer: