søndag 8. januar 2012

Oversikt over uferdige prosjekt - såkalte UFO'er

Når jeg først har en gjennomgang av garnlager så kan det vel være på sin plass å se igjennom det jeg har av uferdige prosjekt, noe mangler bare litt før det er ferdig, noe er kjedelig å gjøre ferdig, noe er jeg ikke helt fornøyd med og noe er det meningen skal ta lang tid:

Straks ferdig med:
- 3 par tova damevotter
- 1 par strikkevotter til dame
- 1 par tova dametøfler
- 2 mobilsokker i Mariusmønster


Dette bør jeg få ferdig:

- 1 par hjertesokker til Ingrid
- 1 par russesokker
- 1 par pulsvanter
- 1 lue med oldemorsruter
- 1 babygenser i Fana-mønster
- 1 heklet rosa babyjakke
- 1 strikket brun barnejakke
- 1 heklet babyteppe i striper
- 1 heklet babyteppe i oldemorsruter
- 1 par heklet grytekluter
- 1 heklet nålepute
- 1 lue til Runar
- 1 tova tøfler til herre
- 1 ullbukse til barn


Langtidsprosjekt:
- 1 heklet teppe til dobbeltseng
- 1 heklet teppe i høstfarger til stua
- 1 heklet teppe til Helgåvann
- 1 heklet teppe i oldemorsruter, bare med restegarn.
- 1 heklet teppe/åkle til hytta

Ja, det kan nå hende at det ligger noe mer uferdig på lur, litt sånn bortgjemt i en pose, lurer på om 2012 skal bli et år der jeg gjør ferdig en god del eller........

Dette har jeg bestilling på:
- 1 par tova herrevotter
- 2 vinhøner
- 1 par tova barnevotter
- 1 Mariusgenser i 8 år
- 1 rosa lue



Bilder av noen av mine tepper:

1 kommentar:

inger sa...

Hei Jorid. Jammen lager du mye fint. jeg er så glad i lappetepper så det syns jeg var spesielt fint.
Imponerende liste med prosjekter du skal ha ferdige, lykke til.
Hilsen fra Inger Forsbakk.