søndag 8. januar 2012

Regnskapet for 2011

Ja, så fikk jeg nå gått igjennom garnregnskapet mitt for 2011. Det er nå sånn at jeg ikke helt vet om jeg skal le eller gråte, det avhenger om man ser på det å ha mye garn som fint for kreativiteten og at det er greit med et kriselager hvis det skulle bli en eller annen form for "ullsyke" blant sauene, eller om man har som mål å få ned noe av mengden garn som ligger på lager.

Jeg har nå ihvertfall bidratt til at garnbutikkene har holdt oppe omsetningen.

Inngående garnbeholdning pr. 01.01.2011:  10.893 gram
Kjøpt i 2011                                               : 28.500 gram
Brukt i 2011                                               : 23.135 gram
Utgående garnbeholdning pr. 31.12.2011 : 16.258  gram

Det har altså vært en økning i lageret på 5.365 gram i 2011.   Og for å si det sånn, jeg har nå ikke helt planer for alt garnet jeg har på lager, men jeg liker hvert minste nøste. Planer for mye av det har jeg også, det er vel bare det at hjernen arbeider litt fortere enn strikkepinnene.

Dessuten så er det vel salg på garn snart?

Ingen kommentarer: